№51 ОМ психологиялық қызметтің 2020 -2021 оқу жылына жылдық жоспары
№51 ОМ психологиялық қызметтің 2020 -2021 оқу жылына
жылдық жоспары
2020-2021 оқу жылында I,II , ІІІ, ІV тоқсан ішінде жүргізетін педагог-психолог жұмысының
Мақсаты:
Оқушылардың әлеуметтік-психо-педагогикалық ерекшеліктерін тексеріп және олардың микроорталығын, өмір сүру жағдайын, қажеттілігі мен қызығушылығын байқап, қиындығы мен проблемаларына, тәртібіндегі ауытқулар кезеңінде тез арада көмек және қолдау көрсету. Сондай-ақ мұғалімдермен, ата-аналармен немесе оларды ауыстыратын адамдармен жұмыс жасау;
Қашықтықтан оқыту барысында оқушылардың психикалық-физикалық денсаулықтарын сақтау.
Міндеттері:
1. Бала тұлғасын, оның эмоциялық күйін, оқу мотивациясының деңгейін, әлеуметтік жетілуін, қарым – қатынас құрылымы мен қызметін, жүйкелік – психикалық ауытқуларын, жеке қасиеттері мен қызметтерінің қалыптасуын психологиялық – педагогикалық тұрғыда жан – жақты анықтау.
2. Баланың тұлғасының дамып, қалыптасуына ықпал етуі, жанын жаралаушы факторларды, әлеуметтік ортаның жағымсыз ықпалдарын анықтау және зерттеу.
3. Микорәлеуметтік – педагогикалық «бетімен кетушілікті» (запущенность) жеңу және де әлеуметтік ортанның кері ықпалдары мен сәйкес емес тәрбие әдістеріне түзету енгізу.
4. Психологиялық жарақаттаушы жағдайларды шешуде, қоршаған ортамен жағымды қатынас қалыптастыруда, әлеуметтік мәртебені арттыруда, қалыпты мінез – құлық мәселесіне қатысты хабардарлығын дамытуда көмек көрсету.
5. Жоғары эмоциялар және әлеуметтік қажеттіліктерді (танымдық, этикалық, еңбек, эстетикалық) тәрбиелеу, өзін - өзі реттей білу тәсілдерін жетілдіру, интеллектуалды, эмоциялық және ерік сферасының және жеке психикалық функцияларының дамуы мен жетілуін ынталандыру.
6. Балалар ұжымында қабылдау, адамгершілік, мейірімділік, ашықтық және өзара түсінушілік, психологиялық қауіпсіздік, сенімділік, қарым – қатынас және дүниені танып білуде қуаныштылық ауа – райын ұйымдастыру.
7. Жеке топтарда ата – аналар мен тәрбиешілерге ұсыныстар жасау. (Келесі топтарда: тәуекел психологиялық дезадаптация бар топтар; жүйкелік ауытқулары бар және мінез акцентуациясына сәйкес топтар.)
Негізгі 5 бағыты:
педагог-психолог жұмысының негізгі 5 бағыты айқындалған:
1) Психодиагностика
Мақсаты:Тұлғаның жеке және жас ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлға аралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу.
2) Психопрофилактика
Мақсаты:Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау
3) Психокоррекция
Мақсаты: Адамның психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды болдырмау, жалпы оқу дағдысын біліктілікті дамыту.
4) Психологиялық ағарту
Мақсаты: Жеке тұлғаның психология туралы түсінігін қалыптастыру және дамыту.
5) Психологиялық кеңес беру
Мақсаты: Барлық қатысушыларға педагогикалық үдерістердегі мәселелерді шешуге көмек көрсету.
Жүргізу әдісі: әңгімелесу, сауалнама, зерттеу, тексеру, бақылау, кеңес беру, тренинг.
НӘТИЖЕСІ:
Жалпы мәдениет барысында өмірге икемді, алдағы атқаратын істерін толық сезе білетін, өміріне көзқарасы қажетті дәреже таныта алатын тұлғаны тәрбиелеу;
Әрбір адамға мақсаты айқын мәдени-өнімділік тұлға болуға әсер ету;
Әрбір адамның өз мінез-құлқының мүмкіндіктерін ашуға көмектесу;
Ұжымда жағымды психологиялық хал-ахуалдың болуына әсер ету;
Жекелеген ауытқушылықтардың алдын алу;
Бәсекеге қабілетті маман даярлауға психологиялық әсер ету;
I, ІІ - тоқсан
№ | Жұмыс түрлері | Қыркүйек | Қазан | Қараша | Желтоқсан | Қаңтар | ||
I | Диагностикалық жұмыс бағыттары | |||||||
а) | Оқушылармен жұмыстар | |||||||
Сауалнама Тестер | Мектептегі кезекші сыныптарда оқитын оқушылармен жұмыстар (0-1-2-3-4 сыныптар) 1-сынып пен 5-сынып оқушыларының жетекшілері мен және ата-аналар тарапынан қашықтан оқытуда туындаған қиыншылықтары бойынша және бейімделуін бақылау Психологиялық көмек беру 1-11сынып оқушыларының психо эмоционалдық жай-күйлерін сұраныстар бойынша қашықтықтан жұмыстар жүргізу. Жекелей: Әңгімелесу. Кеңестер беру. Консультация. | 1. 5-11сынып оқушыларының өзіне-өзі қол жұмсау бейімділіктерін анықтау. 2. Дарынды оқушылардың интелектуалдық даму деңгейін анықтау диагн. 3. Кәсіби бағыттары мен кәсіби болжамдарына дайындықтары н анықтау (9,11 сыныптар) 4.«Емтихандарға психологиялық дайындық» бағдарламасы. бойынша оқушы-ң психикалық күйлері мен психикалық дайындық деңгейлерін анықтау | 1. Дарынды оқушылардың интелектуалдық даму деңгейін анықтау диагностикасы | 1. 2-тоқсан бойынша оқушылардың төмен үлгерімінің себептерін айқындау диагностикасы. 2. 5-сынып оқушыларының жалпы психоэмоционалды жағдайлары мен мазасыздық деңгейлерін бағалау | ||||
ә) | Педагогикалық үжыммен жұмыс | Қашықтан оқыту барысында Кеңестер беру Жаднамалар Бейнероликтер Жас мамандардың жаңа ұжымға бейімделуіне психологиялық қолдау,көмек көрсету. | ||||||
б) | Ата-аналармен жұмыстар | Сұраныстары бойынша психологиялық жұмыстар жүргізу. Кеңестер беру. Консультация. Т.б. | ||||||
II | Психопрофилактикалық жұмыс бағыттары | |||||||
а) | Оқушылармен жұмыстар | Қашықтықтан әр сыныптың топтарымен жұмыс | ||||||
Акция «Біз өмірді қалаймыз» Оқушылардың суицидке серпілістерін алдын алу мақсатында (8-11 сын) | Профориентациялық жұмыс «Мамандық фестивалі» (8-11сын). | |||||||
"Жеткіншек жастағы қиындықтар" Дөңгелек үстөл (қиын балаларға арналған жұмыстар). | ||||||||
1.8cынып оқушыларымен суицид превенциясы бағдарламасы бойынша психикалық денсаулықтарын нығайту мақсатында лекциялық сабақтар: 1. Бірінші лекция «Психикалық денсаулық туралы білім. Өзіңе көмек көрсету кеңестері». 2. Екінші лекция «Күйзеліс және стресс. Депрес, суицид ойлар. Қиыншылық жағдайдағы жолдасыңа көмек көрсету. Көмек көрсету үшін кімнен кеңес сұрау керек?». 3.Үшінші лекция. Қорытындылау. | 1.9, 11 сыныптармен: профориентациялық жұмыстар мамандық таңдауға тренинг сабақтар 2.5,7,9,11сынып оқушыларымен «Психология» курс бағдарламасы бойынша алдын алу жұмысы | 1.5,7,9,11сынып оқушыларымен «Психология» курс бағдарламасы бойынша алдын алу жұмысы | ||||||
III | Психокоррекциялық жәнедамыту бағытындағы жұмыстар | |||||||
а) | Оқушылармен жұмыс | |||||||
тренингтер | 1.Социометрия әдістемесінің нәтижесі бойынша (сынып жетекшілерінің сұранысымен) оқушылармен психологиялық түзету жұмыстары. Сабақ тақырыптары:
2.«Емтихандарға психологиялық дайындық» курс бағдарламасы бойынша тренинг сабақтар: №1 сабақ «Танысу. Топты бірауыздыққа ұйымдастыру». 3.«Қиын» және «тәуекел» тобындағы оқушылармен жекелей және топпен сабақтар. «Ерікті қоғамдағы адам» 4.Жетімжәне қамқоршылар қарамағындағы балалармен коррекциялық-дамыту-түзету жұмыстары. Сабақ тақырыптары:
| 1.«Емтихандарға психологиялық дайындық бағдарламасы бойынша тренинг сабақтар: №2сабақ. «Менің психологиялық портретім». 2. «Қиын» және «тәуекел» тобындағы оқушылармен жекелей және топпен сабақтар. «Конфликт. Дау-жанжалсыз қарым-қатынас» 3. Суицидке бейімі бар және мазасыздану деңгейі жоғары оқушылармен жекелей коррекциялық сабақтар жүргізу. Сабақ тақырыптары: 1. «Мен және менің эмоциям» 2. «Менің әлемім» 4.Жетім және қамқоршылар қарамағындағы балалармен коррекциялық түзету-дамыту жұмыстары. Сабақ тақырыптары:
5.Үлгермеуші оқушылармен жекелей және топпен коррекциялық сабақтар.Тақырыбы: «Мен жақсы жасай аламын...» «Менің жақсы оқуыма не көмектеседі?» «Менің қолымнан бәрі келеді» «Таным процестерін дамыту» | 1.Мектеп бітірушілермен «Емтихандарға психологиялық дайындық» бағдарламасы бойынша тренинг сабақтар: №3 сабақ. «Емтиханға қалай дұрыс дайындалуға болады?» 2.«Қиын» және «тәуекел» тобындағы оқушылармен жекелей және топпен сабақтар. «Жеткіншек және заң» 3. Суицидке бейімі бар және мазасыздану деңгейі жоғары оқушылармен жекелей коррекциялық сабақтар Сабақ тақырыптары: 1.«Мен адамдар әлеміндемін» 2. «Проблемасыз өмір» 4. Дарынды балалармен коррекциялық-дамыту жұмыстары. Сабақ тақырыптары:
«Ақылмен қатынас» «Гений общения». | 1.Мектеп бітірушілермен «Емтихандарға психологиялық дайындық» бағдарламасы бойынша тренинг сабақтар: №4 сабақ «Емтихандағы тәртіп пен мінез-құлық» 2.«Қиын» және «тәуекел» тобындағы оқушылармен жекелей және топпен сабақтар. «Адамдардың міндеттері мен құқықтары» 3. Суицидке бейімі бар және мазасыздану деңгейі жоғары оқушылармен жекелей коррекциялық сабақтар жүргізу. Сабақ тақырыптары: * «Өзіңді сүйіктімін деп сезін» 4. Дарынды балалармен коррекциялық-дамыту жұмыстары. Сабақ тақырыптары: *Шығармашыл ойды дамыту 5.Жетім және қамқоршылар қарамағындағы балалармен коррекциялық түзету-дамыту жұмыстары. Сабақ тақырыптары: «Менің құқықтарым мен міндеттерім» 6.Үлгермеуші оқушылармен жекелей және топпен коррекциялық сабақтар.Тақырыбы: «Мен жақсы жасай аламын...» «Жағымды оқу мотивациясын қалыптастыру. Ойлауын дамыту» «Мен бәрін жасай аламын» | ||||
IV | Психологиялық ағарту бағытындағы жұмыстар. | |||||||
а) | Оқушылармен жұмыс | Оқушылармен ағарту жұмыстары «Сыныптағы қарым-қатынасты қалай жақсартуға болады? «Конфликт. Дау-жанжалдың алдын алу». | 1.Қыздармен ағарту жұмыстары «Қыздардың психикалық және физикалық денсаулықтары» 2. «Қорытынды білімдерін анықтауға (ҰБТ-ге) психологиялық дайындық». Оқушыларды арнайы бағдарламамен ағарту жұмыстарын жүргізу | 1.Оқушылармен олимпиядаға ағарту жұмыстары 2. Діни экстремизм мен терроризм сұрақтары бойынша алдын алу ескерту жұмыстары | 1. Оқушылармен олимпиядаға ағарту жұмыстары | |||
ә) | Педагогтарменжұмыс | 5-сынып оқушыларына жағымды адаптациялық- бейімделу климатын жайластыру- ағарту жұмыстары | 1.Ұстаздарды психологиялық ағарту: -«Педагогтардың эмоционалдық күйіну» жағдайларын алдын алу 2. Мектептегі оқушылардың психикалық денсаулықтарын сақтап, жағымды климат жасау сұрақтары бойынша ағарту жұмыстары | Оқушылардың емтихандар мен кәсіпті өзіндік таңдауларына жайлы жағдайлар жасауына пән мұғалімдерімен ағарту жұмыстары | Дарынды балалардың психикалық ерекшеліктерімен жұмыс жасауына педагогтармен ағарту жұмыстары | Дарынды балалардың психикалық ерекшеліктерімен жұмыс жасауына педагогтармен ағарту жұмыстары | ||
б) | Ата-аналармен жұмыс | Кеңестер,ұсыныстар. Презентация.Жаднама. | Психологиялық лекторлық-практикалық «Ата-аналар шебер мектебі» Отырыс тақырыбы: 2. № 51ОМ 8- сынып оқушыларының ата-аналарымен жиналыс. Мақсаты: Суицид превенциясының бағдарламасы бойынша жасөспірідердің психикалық денсаулықтары туралы ақпараттандыру. Ақпарат келісімдерін алу. | 1.Ата-аналармен ағарту жұмыстары «Мамандықты таңдауға қалай көмек көрсету керек?» 2.11-сынып оқушыларының ата-аналарымен ағарту жұмыстары Қорытындылау емтиханды тапсыруда отбасында жағымды климат жасасау. | Оқушылардың дарындылығымен ағарту жұмыстары. | Оқушылардың дарындылығымен ағарту жұмыстары. | ||
V | Психологиялық кеңес (консультация) беру бағыттары | |||||||
а) | Оқушылармен жұмыс | |||||||
Жекелей және топпен кеңестер беру | 1. «Қиын» және «Тәуекел» тобының балаларымен әлеуметтік бейімделуге жекелей психологиялық кеңестер беру 2. 5-сынып оқушыларының орта буынға сәтті бейімделуіне кеңестер беру 3. Сұраныс бойынша оқушыларға жекелей кеңестер беру | 1.«Суицид превенциясы» бағдарламасы бойынша кеңес беру жұмыстары:
2.Психикалық денсаулығын сақтау мен төмен психоэмоционалдық қобалжуының суицид диагностикасының қорытындысы бойынша консультация 3.Оқушылармен сыныптағы қарым-қатынасын анықтайтын социометрия қорытындысы бойынша консультация 4. Сұраныс бойынша оқушыларға жекелей кеңестер беру | 1.9,11-сынып оқушыларымен прфдиагностиканың қорытындысы бойынша жекелей және топпен консультация 2.«Қиын» және «Тәуекел» тобының балаларымен әлеуметтік бейімделуіне жекелей психологиялық кеңес беру 3.Оқушыларды қорытындылау емтиханға психологиялық дайындауға кеңес беру 4. Сұраныс бойынша оқушыларға жекелей кеңестер беру | 1.«Дарынды» балаларды олимпиядаға психологиялық дайындау консультациясы 2. Оқушыларға жекелей кеңес беру | 1. «Қиын» және «Тәуекел» тобының балаларымен әлеуметтік бейімделуге жекелей психологиялық кеңес беру 2.«Дарынды» балаларды олимпиядаға психологиялық дайындау консультациясы 3. Сұраныс бойынша оқушыларға жекелей кеңестер беру | |||
ә) | Мұғалімдермен жұмыс Жекелей және топпен кеңестер беру | 1.1-cынып оқушыларының мектепке бейімделуінің диагностикалық қорытындысы бойынша сынып жетекшілерімен топпен консультация 2.«Қиын» және «Тәуекел» тобындағы оқушылардың сынып жетекшілерімен жеке консультация 3.Педагогтардың сұраныстары бойынша жекелей кеңес беру | 1.5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу деңгейін анықтау диагностикасының қорытындысы бойынша сынып жетекшілеріне топпен консультация 2. Жетім балалар мен қамқоршылар қарамағындағы балалармен педагогтардың қарым-қатынасының ерекшеліктері бойынша консультация 3. 5-11 сынптардағы психоэмоционалды жағдайлары жайында педагогтармен консультация 4. Педагогтардың сұраныстары бойынша кеңес беру | 1.Үлгермеушілер жөнінде ұстаздарға консультация 2. Мектеп бітірушілердің психоэмоционалдық жағдайларының ерекшеліктері жайында пән мұғалімдеріне кеңес беру 3. Мектеп бітірушілердің кәсіпалды даярлық пен кәсіби бағдар жұмыстары туралы мұғ-ге кеңестер беру 4. Педагогтардың сұраныстары бойынша кеңес беру | 1. Қиын» және «Тәуекел» тобындағы оқушылардың сынып жетекшілерімен жекелей консультация 2. Оқушыларды олимпиядаға дайындау барысында педагогтарға кеңестер беру 3. Педагогтардың сұраныстары бойынша кеңес беру | 1.5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделу деңгейін анықтау диагностикасының қорытындысы бойынша сынып жетекшілеріне топпен консультация 2. Үлгермеушілер жөнінде ұстаздарға консультация 3. Педагогтардың сұраныстары бойынша кеңес беру | ||
б) | Ата-аналармен жұмыстар Жекелей және топпен кеңестер беру | 1.«Қиын» және «Тәуекел» тобындағы оқушылардың ата-аналарымен жекелей консультация 2.ПМПК-ға жіберілген оқушылардың ата-аналарымен жеке консультация 3. Ата-аналардың сұраныстары бойынша жекелей кеңес беру | 1. Жетім балалар мен қамқоршылар қарамағындағы балалардың ата-аналарымен қарым-қатынасының ерекшеліктері жөніндегі сұрақ бойынша консультация 2. «Суицид превенциясы» бағдарламасы бойынша консультациялық жұмыстар:
3. Оқушылардың мектепке бейімделуі жайында ата-аналарға консультация 4. Ата-аналардың сұраныстары бойынша жекелей кеңес беру | 1. Ата-аналарға үлгерімдері туралы консультация 2. Мектеп бітірушілердің емтиханға психологиялық дайындықтарының диагностикалық қорытындылары бойынша ата-аналарымен консультация 3. Мектеп бітірушілердің профильдік дайындықтары туралы ата-аналармен консультация 4. Ата-аналардың сұраныстары бойынша жекелей кеңес беру | 1. .«Қиын» және «Тәуекел» тобындағы оқушылардың ата-аналарымен жекелей консультация 2. Мектеп бітірушілердің профильдік дайындықтары туралы ата-аналармен консультация 3. Ата-аналардың сұраныстары бойынша жекелей кеңес беру | 1.Оқушылардың мектепке бейімделуі жайында ата-аналарға консультация 2. Ата-аналарға оқушылардың үлгерімі туралы консультация 3. .Ата-аналардың сұраныстары бойынша жекелей кеңес беру | ||
VI | Атқарылған жұмыстарға сараптама жасау | 2020-2021 оқу жылының бірінші жарты жылдығына сараптамалық есеп | ||||||
ІІІ, ІV - тоқсан
№ | Жұмыс түрі | Ақпан | Наурыз | Сәуір | Мамыр | ||||||
I | Диагностикалық жұмыс бағыттары | ||||||||||
а) | Оқушылармен жұмыс Сауалнама, тест,сұрақнама. | 1.9-11сынып оқушыларына кәсіптік бейім мен кәсіби бағыт-бағдар дайындықтарын анықтау диагностикасы 2.Мектеп бітірушілерді «Жетістікке жету өз қолыңда» бағдарламасы бойынша психологиялық дайындық деңгейін және психикалық күйлерін анықтау диагностикасы | 1.5-11 сынып оқушыларының өзіне-өзі қол жұмсау серпіліс деңгейі мен бейімдерін анықтау диагностикасы 2. Жетім балалар мен қамқоршылар қарамағындағы балалар және ПДТ бағдарламасымен оқитын оқушылардың жалпы психоэмоционалды жағдайлары мен суицидке бейімділіктерін анықтау диагностикасы 3. 3-тоқсан бойынша үлгермеуші оқушылардың себеп-салдарын айқындау | 1.Даярлық тобындағы оқушылардың мектепке дайындық деңгейін анықтау диагностикасы 2Бастауыш сынып оқушыларының орта буынға көшер алдында интеллектуалдық даму деңгейлерін анықтау диагностикасы. ( 4сынып). | |||||||
ә) | Ата-аналармен жұмыс | Сауалнама Жас жеткіншектердің психологиялық ерекшеліктері. «Мен қандай ата-анамын?» | |||||||||
II | Психопрофилактикалық бағыттағы жұмыстар | ||||||||||
а) | Оқушылармен жұмыс Сынып сағаттары | 1.5-11 сыныптардағы суицидке бейім оқушылармен психопрофилактикалық ашық сынып сағаттары:
| 1.5-11 сыныптардағы суицидке бейім оқушылармен психопрофилактикалық ашық сынып сағаттары:
| ||||||||
Дөңгелек үстелдер | |||||||||||
Тренингтер | «Психология» үйірме бағдарламасы бойынша 10,11-сынып оқушыларымен алдын алу жұмыстары | «Психология» үйірме бағдарламасы бойынша 10,11-сынып оқушыларымен алдын алу жұмыстары | «Психология» үйірме бағдарламасы бойынша 10,11-сынып оқушыларымен алдын алу жұмыстары | «Психология» үйірме бағдарламасы бойынша 10,11-сынып оқушыларымен алдын алу жұмыстар | |||||||
Ата-аналармен жұмыстар | 5-11 сынып оқушыларының ата-аналарымен суицидтің алдын алу жұмыстары: - «Отбасындағы психологиялық саулық». - «Өзіңнің балаңмен конфликт және оның алдын алу»; | 5-11 сынып оқушыларының ата-аналарымен суицидтің алдын алу жұмыстары: - «Жеткіншек жастағы бірінші проблема»; - «Бала неге өмір сүргісі келмейді?»; -«Суицидтің шынайылығы мен жалғаны». | |||||||||
III | Психокоррекциялық және дамыту бағытындағы жұмыстар | ||||||||||
а) | Оқушылармен жұмыстар | ||||||||||
1. «Қиын» және «Тәуекел» тобындағы оқушылармен жекелей және топпен сабақтар «Мен адамдардың арасындамын» 2.Суицидтік бейімі мен мазасыздық деңгейі жоғары оқушылармен жекелей және топпен коррекциялық сабақтар Тақырыбы: «Агрессия » 3. Дарынды балалармен коррекциялық-дамыту сабақтары Сабақ тақырыбы:
4. Мектеп бітірушілермен «Емтиханға психологиялық дайындық»бағдарламасы бойынша тренинг сабақтар жүргізу №5 сабақ «Психикалық жүйке жүйесінің ауырлануын түсіру әрекеттері » | 1. Жетім балалар мен қамқоршылар қарамағындағы балалармен коррекциялық дамыту жұмыстары Сабақ тақырыптары:
2. Суицидтік бейімі мен мазасыздық деңгейі жоғары оқушылармен жекелей және топпен коррекциялық сабақтар Тақырыбы: «Өзіңді бақытты қыла біл» 3. Дарынды балалармен коррекциялық-дамыту сабақтары Сабақ тақырыптары:
4.Мектеп бітірушілермен «Емтиханға психологиялық дайындық» бағдарламасы бойынша тренинг-сабақтар жүргізу №6сабақ Психологиялық ойын «Емтихан жүріп жатыр» | 1.Мектеп бітірушілермен «Емтиханға психологиялық дайындық» бағдарламасы бойынша тренинг сабақтар жүргізу №7сабақ.«Емтиханда өзіңе психологиялық жедел жәрдем көрсете біл» 2. Жетім балалар мен қамқоршылар қарамағындағы балалармен коррекциялық дамыту жұмыстары Сабақ тақырыптары:
3. Үлгермеуші оқушылармен жекелей және топпен коррекциялық сабақтар: Тақырыптары: «Мен жақсы жасай аламын...» «Жағымды оқу мотивациясын қалыптастыру. Ойлауын дамыту» «Мен бәрін жасай аламын» «Таным процестерін дамыту» | 1.4-сынып оқушыларымен орта буынға көшу жағдайында психологиялық жұмыстар Тренинг сабақтарының тақырыптары:
| ||||||||
IV | Психологиялық ағарту жұмыстары | ||||||||||
а) | Оқушылармен жұмыстар | «Қорытынды емтиханға психологиялық дайындық» бағдарламасы бойынша оқушылармен ағарту жұмыстары. | «Жас жеткіншек қыздардың денсаулығын қорғау» Қыздармен ағарту жұмыстары. | «Жеткіншектердің психикалық денсаулығын қорғау» бойынша ағарту жұмыстары | «Қорытынды емтиханға психологиялық дайындық» бағдарламасы бойынша оқушылармен ағарту жұмыстары. | ||||||
ә) | Педагогтармен жұмыстар | «Қорытынды емтиханға психологиялық дайындық» бағдарламасы бойынша ағарту жұмыстары. | Педагогтарға психологиялық тақырыптар бойынша: «Қиын» балалардың әлеуметтік бейімделуіне көмек көрсету -«Эффективное взаимодействие с «трудными» детьми. | Мектептегі оқушыларға психикалық денсаулығын және де жағымды психикалық климат сақтауына ағарту жұмыстары. | |||||||
б) | Ата-аналармен жұмыстар | 1.Ата-аналармен психологиялық лекторлық-практикум «Ата-аналар шебер мектебі» бағдарламасы бойынша отырыс. Тақырыбы::
| 1. Сәтсіз және аз қамтылған ата-аналар, толық емес отбасы және қамқоршылар отбасымен суицидке серпілістердің алдын алу жұмыстары | Ата-аналармен психологиялық лекторлық-практикум «Ата-аналар шебер мектебі» бағдарламасы бойынша отырыс. Тақырыбы::
«Терроризм – чуждое для религии явление» | 1 және 5 сынып оқушыларының ата-аналарымен адаптация сұрағы бойынша ағарту жұмыстары | ||||||
V |
Консультация. Кеңес беру жұмыстары. | ||||||||||
а) | Оқушылармен жұмыстар | 1. «Қиын» және «Тәуекел» тобындағы оқушыларға әлеуметтік бейімделуіне психологиялық көмек көрсету барысында жекелей және топпен кеңестер беру. 2. «Қорытынды емтиханға психологиялық дайындық» көрсету мақсатында оқушыларға кеңестер беру. 3.Оқушылардың сұраныстары бойынша кеңес беру. | Оқушылардың сұраныстары бойынша кеңес беру. | 1. «Қиын» және «Тәуекел» тобындағы оқушыларға әлеуметтік бейімделуіне психологиялық көмек көрсету барысында жекелей және топпен кеңестер беру. 2.Диагностиканың қорытындысы бойынша суицидтік бейімі мен мазасыздық деңгейі жоғары оқушылармен жекелей және топпен кеңес беру. 3. Оқушылардың сұраныстары бойынша кеңес беру. | Оқушылардың сұраныстары бойынша кеңес беру. | ||||||
ә) | Педагогтармен жұмыстар | 1.«Қиын балалар» мен «тәуекел тобындағы» балалардың сынып жетекшілеріне кеңестер беру. 2. Пән мұғалімдерімен мектеп бітірушілердің психоэмоционалдық жағдайларының ерекшеліктері туралы кеңестер беру. 3. Педагогтардың сұраныстары бойынша кеңес беру. | 1.Жетім балар мен қамқоршылар қарауындағы балалармен қарым-қатынастарының ерекшеліктері туралы педагогтарға кеңестер беру 2. Педагогтардың сұраныстары бойынша кеңес беру. | 1.Үлгермеуші оқушылар туралы педагогтарға кеңестер беру 2. .«Қиын балалар» мен «тәуекел тобындағы» балалардың сынып жетекшілеріне кеңестер беру. 3. Оқушылардың психикалық денсаулықтарын сақтау туралы педагогтарға кеңес 4. Педагогтардың сұраныстары бойынша кеңес беру. | 1. 1-сынып оқушыларының мектепке дайындықтарын анықтау диагностикасының қорытындысы бойынша сынып жетекшілеріне топпен кеңестер беру. 2. 4-сынып оқушыларының орта буынға дайындықтары туралы педагогтарға кеңестер беру. 3.Педагогтардың сұраныстары бойынша кеңес беру. | ||||||
б) | Ата-аналармен жұмыстар | 1.«Қиын балалар» мен «тәуекел тобындағы» балалардың ата-аналарына кеңестер беру. 2. Мектеп бітірушілердің ата-аналарына кәсіптік бағыт-бағдар беру сұрақтары бойынша кеңестер беру 3.Ата-аналардың сұраныстары бойынша кеңестер беру | 1. Жетім балар мен қамқоршылар қарауындағы балалардың ата-аналарымен қарым-қатынастардың ерекшеліктері туралы кеңестер беру 2. Ата-аналардың сұраныстары бойынша кеңестер беру | 1. ПМПК-*ға жіберілген оқушылардың ата-аналарына кеңестер беру. 2. Оқушылардың психикалық денсаулықтарын сақтау туралы ата-аналарға кеңестер беру. 3.Үлгермеуші оқушылар туралы ата-аналарға кеңестер беру 4. Ата-аналардың сұраныстары бойынша кеңестер беру. | 1.1-сынып оқушыларының мектепке дайындықтарын анықтау диагностикасының қорытындысы бойынша ата-аналарға кеңестер беру. 2. 4-сынып оқушыларының орта буынға дайындықтары туралы ата-аналарға кеңестер беру. 3.Ата-аналардың сұраныстары бойынша кеңестер беру | ||||||
VI | Атқарылған жұмыстарға сараптама жасау | 2020-2021 оқу жылына сараптамалық есеп Жылды қорытындылау есебі | |||||||||